КМК Аналітична хімія
Вівторок, 24.04.2018, 10:15



Вітаю Вас Гость | RSS
[ Головна ] [ Каталог файлів ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]
Меню сайту

Категорії розділу
Лекції [16]
Для студентов КМК
Посібники(таблиці) [11]
Для студентів медколеджу, можливо зкачати три посібника та таблицу
Опорні конспекти [7]
Для студентов специальности "Фармация"
Підручники [5]
Для студентів КМК
Тести(скачать) [6]
Для студентів КМК
Позааудиторна,Контрольні [7]
Для студентів КМК
Білети [5]
Для студентов КМК

Міні-чат

Головна » Файли » Посібники(таблиці) [ Додати матеріал ]

Навчально - методичний посібник до практичного заняття з теми: „ Окисно-відновне титрування”
[ Викачати з сервера (112.5Kb) ] 30.11.2010, 16:20

В  1846 році Ф.Маргеритт ввів в практику метод перманганатометрії та застосував його для визначення заліза.

         В основі методу лежить реакція між «хамелеоном» ( КМnО4) та двовалентним ферумом: « Реакцію закису ферума» здійснювати слід по стадіям:

>

>

>

     « хамелеона» витратилося.

            Розчин перманганату калію ще довгий час називали « хамелеоном».Сучасники Маргеритта не одразу оцінили запропонований ним метод.

ІІ Основні поняття

         Методи окисно-відновного титрування  базуються на використанні реакцій, зв’язаних з переносом електронів. Ці методи є найбільш розповсюдженими та універсальними методами титриметричного аналізу, що дозволяють прямо або не прямо визначати практично всі неорганічні речовини та багато органічних сполук, в тому числі фармацевтичних препаратів.

         Пряме титрування  застосовується в тих випадках, коли швидкість реакції достатньо велика.

         Зворотнє титрування застосовується, якщо реакція протікає повільно або для визначення летких речовин та тих сполук, які безпосередньо не реагують з титрантом. Наприклад, для перманганатометричного  визначення вмісту солей кальцію, які безпосередньо не окислюються КМnО4, до розчину солі додають об’єм надлишку стандартного розчину амоній оксалату:

Категорія: Посібники(таблиці) | Додав: Ritulli
Переглядів: 1745 | Завантажень: 1172 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Нам вже

Інформери,рейтинги
 Сайт учителя биологии Дистанционное образование

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід


Copyright MyCorp © 2018